slaven kommer

Miss’ blik blev mere sløret og det sagte og tunge åndedræt blev overtaget af en højlydt stønnen, mens den kildne finger, med trænede bevægelser, masserede den stive og dunkende klit.

Kort efter skælvede Miss’ underliv og Miss stønnede højlydt sin orgasme ud i lokalet. Det var berusende at være vidne til, og jeg nærmede mig meget den forløsende orgasme. Miss sundede sig kort, lænede sig frem og stak sin behandskede finger ind i min mund, og beordrede mig at slikke handsken ren for fissesafter. Jeg takkede Miss, og slikkede begærligt Miss’ skindhandske og nød i den grad smagen af Miss’ fisse og skindet fra handsken. Med den anden hånd greb Miss mig ved nakken, og beordrede mig til straks at komme i tævens mund, ”Javel Miss.”, mumlede jeg besværet af Miss finger i min mund.

Det varede blot ganske kort tid før jeg kom, følelsen af Miss Mies strapon i min slaverøv, og ikke mindst tævens varme sug om min slavepik var for stort et pres at modstå. Med en høj stønnen brølede jeg orgasmen ud i lokalet. I det orgasmen begyndte, trængte Miss Mie helt i bund i min slaverøv, og lod slagene falde ned over mine balder. Min fyldige og klæbrige sperm sprøjtedes helt ned i halsen på tæven. Hvor min røv smertede efter Miss Mies slag og strapon…

2 Responses to slaven kommer

  1. tæven siger:

    Enten havde Herren travlt eller var meget liderlig, da du skrev dette afsnit,for du plejer da ikke at lave så mange fejl 😀

    Men skønt afsnit, og jeg ville elske at blive belønnet med Herrens sperm i min hals.

    Knus fra
    Din tøs

  2. Miss D. siger:

    Jeg nyder at læse om slavens ømme røv. Skriv endelig mere om den. Hæ hæ

Skriv en kommentar